Qpien entegrasyonu ile online mağaza iletişim kanalları tek bir çatı altında taplanmaktadır. Müşteriler ile iletişim süreci kaliteli ve verimli bir hale getirilmektedir. Müşteriler tarafından sorulan sorular anında sisteme düşerek cevap verme süresi kısaltılmaktadır. Qpien entegrasyonu ile müşterilerin geri bildirimlerini almak da mümkündür.
Qpien entregrasonu müşteri kazandırmaktadır. Sahip olduğu entegrasyon özellikleri ile mutlu müşteri tanımını gerçekleştirmektedir. Satıcıdan hızlı ve etkili mesaj alan müşterilerin sadakati kazanılmaktadır. Bunun dışında zaman tasarrufu açısından önemli bir yere sahip olmaktadır. Tek bir ekrandan kurulan müşteri ilişkileri ile verimli bir müşteri ilişkileri ortamı oluşturulmaktadır.
Müşterilerden gelen sorulara cevap verme süresini kısaltmaktadır.
Mutlu müşteri profili oluşturmaktadır.
Tüm iletişim kanallarından gelen sorular tek bir ekrandan görüntülenmektedir.
Müşteriler ile sağlıklı iletişim kurmaktadır.
Zaman tasarrufu sağlamaktadır.
Qpien entegrasyonu ile online mağaza kısa bir süre içerisinde ilişkilendirilmektedir. Qpien canlı desteği online mağazaya bağlanmaktadır. Daha sonra tüm iletişim kanalları tek bir ekrandan görüntülenmeye başlamaktadır. Müşteriler tarafından gelen tüm mesajlar, ürün yorumları ve diğer sorular kısa zamanda cevaplanmaktadır. Müşteriye verilecek cevaplar isteğe göre otomatik ayarlanabilmektedir.
Online mağaza ekibi ile gelişmiş iletişim sağlar.
Müşterilere cevap verme süresini kısaltır.
Müşteri beğenisi kazandırır.
Zaman tasarrufu sağlar.
İsteğe göre otomatik mesaj gönderir.
Maliyet gerektirmez.
17.03.2023
-
Ücretsiz