Desk360 entegrasyonu ile müşterilerden gelen canlı destek talepleri kısa süre içerisinde takip edilmektedir. Böylelikle müşteri hizmetleri ekibiyle etkili iletişim stratejisi ortaya çıkarılmaktadır. Aynı zamanda müşteriler ile olan ilişkiler güçlendirilmektedir. Aldığı cevaplardan memnun kalan müşteri profilleri ortaya çıkmaktadır.
Etkili iletişim stratejisi geliştirmektedir. Müşteri hizmetleri ekibi ve müşteriler ile verimli iletişim ortamı sağlanmaktadır.
Fazla maliyeti olmaması ile birlikte kullanımı kolaydır. Her online mağaza kısa süre içerisinde entegrasyonu kullanmayı öğrenmektedir.
Her iletişim kanalı için kullanılmaktadır. Müşteriler her iletişim kanalından online mağaza ile iletişime geçtiğinde bunları tek bir kanaldan görmek mümkün olmaktadır.
Mobil uygulaması bulunmaktadır. Böylelikle her yerden müşteriler ile iletişime geçmek mümkün olmaktadır.
Desk360 entegrasyonunun kurulumu tamamlandıktan sonra kısa süre içerisinde kullanıma açılmaktadır. Müşterilerden gelen bildirimler anlık olarak tek bir ekrana yansıtılmaktadır. Bu ekrandan isteğe göre otomatik cevap verme özelliği açılmaktadır. Aynı anda her müşteriye cevap vermek için kullanılan canlı destek hizmeti ile her müşteriyi bünyenizde tutabilirsiniz.
Satış kanalları ekipleri arasında güçlü iletişim stratejisi oluşturmayı sağlamaktadır.
Az maliyete sahiptir. Her online mağaza sahibi kolaylıkla Desk360 entegrasyonuna sahip olmaktadır.
Tek bir ekrandan tüm iletişim kanalları takip edilmektedir.
Müşterilerin geri bildirimleri raporlanmaktadır.
Zaman ve çalışma tasarrufu sağlamaktadır.
Mutlu ve sadakatli müşteri profili sağlamaktadır.
19.03.2023
-
1250.00TL